Rensa och packa saker hela dagen lång

Idag är det inte läge att fastna framför datorn en längre tid... Jag har 6 timmar på mig nu att göra ordning både mig själv och allt det sista som ska med flyttlasset, innan Robin kommer hit ikväll. Det låter mycket, men det är det inte när man ska packa ner sina saker. Jag har inte plats för att ta med mig allt, så en hel del måste rensas bort, och det är det som tar det mesta utav tiden.

Ska försöka använda tiden väl idag så att allt kan bli klart, imorgon vill jag kunna se till så att allt är med och är fixat! Och sen självklart göra iordning mig själv, som måla naglar, raka benen, göra hårinpackning och lägga ansiktsmask. Jag vill komma till Uppsala fräsch och fin. Det är då mitt nya liv börjar, och vi ska börja bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0