Skinande rent hem

Nu har jag dammat, dammsugit och moppat golvet, visst låter det ambitiöst? Det har nog aldrig hänt att jag moppat golvet hemma förut, brukar man göra det?.. :S Hunnit duscha, äta och målat naglarna också, känner mig riktigt duktig idag. Så skönt att få undan dem sakerna för ett tag.. Nu slipper jag tänka på det i alla fall tills imorgon..

Åh är så stolt över mig själv, sitter och kollar runt i rummet och kan bara konstatera att jag gjort ett bra jobb. Så himla fint blev det här hemma om man jämför med förut, känns mycket fräschare också. Ska försöka hålla det såhär ett tag nu, får se hur länge det funkar.. Kläderna lär ha hamnat på sin plats redan ikväll, nämligen överallt annat än i byrån eller tvättkorgen.. Hm, jag ska göra ett gott försök i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0