Slapp helg

Jag har en känsla av att den här helgen kommer bli precis i min smak, med lite shopping, god mat och mys framför film med pojkvän och godis, inte en speciellt aktiv helg med andra ord men skön. Passar nog ganska bra i och med att jag inte rikigt känner mig på topp, halsen kliar och kroppen kan inte sluta ömma. Får hoppas att helgen gör susen och att jag blir bättre till den nya veckan kommer, så att jag kan få lite vettigt gjort. Såsom rensa ur massa onödigt från mitt rum och börja fundera på vad jag ska ha med mig till Uppsala. Lite andra saker behöver fixas innan också, såsom söka studielån och folkbokföra mig i Uppsala, det kan ju vara en fördel så att min post, det lilla som jag får, kommer direkt till mig och inte hem till Partille.

Jaja nu ska jag ner på Allum, spanade in lite fina saker på hm igår som kanske blir i min ägo idag, har lite presentkort att utnyttja samtidigt som jag ska lämna tillbaka ett paljett linne som jag egentligen tycker om väldigt mycket, men som inte riktigt smickrar min kroppsform.

Ha en superdag!


Kommentarer
Postat av: Johanna Sjöholm

Hej gumman! Du skriver ju så man bara vill läsa mer och mer!

Wow! Uppsala? Vad ska du läsa där? Underbart att du vågar ta steget bort härifrån. Jag skulle nog behöva ha någon som drar mig härifrån. :/

<3

2009-01-03 @ 23:47:38
Postat av: Emelie

Vad roligt att du kommenterar! Det blir företagsekonomi till att börja med, sen får vi se vart det för mig! :) Det tog ett tag för mig att fatta det beslutet, med tanke på Robin o allt, men det ska bli jättekul och jag tror jag kommer vara glad över att ha gjort det sen. Hur är allt med dig nu? Vad ska du göra till våren? Sköt om dig Johanna! Pusspuss!

2009-01-06 @ 16:24:01
Postat av: Johanna

Vad roligt! Jag tror att det blir perfekt för dig där :D Det krävs att man ska ta steget. Till våren ska jag läsa nationalekonomi. Börjar redan den 19. Då min sista tenta på Ekomisk historia är den 17 januari.. Så det blir lite tajt, men det ska jag klara av, förhoppningsvis.

Med mig är det ganska bra, förutom att Amanda ska flytta till Norge och Marcus ska in i lumpen, så jag kommer inte att ha någon kvar här hemma... =( Men det ska väl funka det med...



Jätteroligt att följa din blogg Emelie=)

2009-01-06 @ 16:38:49
Postat av: Emelie

Den 17e, men det är väl en lördag, har man tenta på lördagar? Det är då min flytt äger rum :) Aa verkligen tajt, men vad roligt, det kommer säkert gå jättebra för dig ändå! Ojdå, vad ska Amanda göra i Norge o vart ska Marcus göra lumpen? Se det som så att du får en anledning till att åka till Norge o ha lite roligt ;) Allt kommer säkert bli bättre än vad man förväntar sig. :)

2009-01-06 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0