Studentliv

Har tagit min första cykeltur i Uppsala nu, tyvärr lyckades jag inte med det som var själva planen med cykelturen, nämligen att hitta skolan... Hm, lite illa kanske, men jag är ganska lugn ändå. Jag fick lite motion i vilket fall som helst och jag hoppas på bättre tur imorgon istället då det är ljusare, annars om jag inte hittar är det bara att fråga någon, alla är så fruktansvärt hjälpsamma här så det blir nog inga problem.

Har värmt en pirog nu som jag sitter och äter, det blev middagen/kvällsmaten igår och likaså middagen idag. Undrar vad det kan bli imorgon? Kanske en pirog igen? :P Får ju passa på att äta lyxigt nu medans jag fortfarande har lite pengar kvar, sedan blir det nudlar, som kostar halva beloppet utav en pirog, resten utav månaden...

Har lite godis som tröst nu framåt kvällen.

Hej studentliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0