The day so long

Kom hem för en inte så lång stund sedan och om man bortser ifrån gårdagen så var det första dagen jag fick i mig riktig tillagad mat på en vecka. Wey! Köttfärssås och makaroner blev det idag, my favoritefood!.. Ja jag vet man har inte makaroner till köttfärssås, men o andra sidan gör man inte köttfärssås på det viset att det mer liknar små köttbullar i sås heller, så finn fem fel med Emelies matlagning..

Ni skulle fått er ett gott skratt om ni hade sett mig på cykeln idag, tänk er en andfådd Emelie med rinnande näsa som höll på att halka på varenda snöplätt som fanns, vilket i princip var överallt.. Vilken vacker syn va? Stackars alla bilar, jag var en trafikfara lindrigt sagt.

Bäst att ta bussen sen när jag ska ge mig ut på en liten pubrunda med nollningsgänget tror jag. Hur ofta festar man på en måndag en helt vanlig vecka? Hm, jag har aldrig gjort det i vilket fall som helst, men o andra sidan brukar jag typ aldrig festa heller. Så förra veckan innebar ett rekord för min del då det blev 3 ggr under veckan, o då var helgerna de som var lugna.. Alkoholist snart, javisst?


So long / Emelie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack snälla snälla du!!



Hoppas allt är bra med dig?!



Kram!

2009-01-26 @ 17:07:11
URL: http://sholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0