7 sanningar om mig själv

Här kommer en klassiker, om det är någon som vill, utmana mig!

7 sanningar om mig själv


1. Jag pratar med mina katter, ibland tror jag inte att jag är riktigt klok. De är mina allt-i-ett, de fungerar som psykologer, som gosedjur, som tröstare, som ljuv musik att somna till... Ja allt!

2. Jag har väldigt svårt för att spara pengar... Jag har inte ett öre sparat, och då har jag jobbat i ungefär 4 år. Att shoppa för över 20 000 på bara H&M på ett år, säger väl en hel del?

3. Jag är mörkrädd. Om jag är ute springer jag förbi häckar och skogar. Är jag hemma och ska gå o lägga mig så släcker jag lampan för att sedan springa till sängen, krypa ner under täcket, ligga blixtstilla för att höra om det är någon i lägenheten, även om jag precis kommit därifrån. Jag kan absolut inte kolla i garderober eller under sängar när det är mörkt!

4. Jag längtar såpass mycket till vuxenlivet, att jag ibland glömmer av att leva för stunden och ta vara på de år jag har som ung och självständig. Jag vill ha barn, och jag vill gifta mig, det är mina mål i livet, det andra känns som något jag måste göra fram tills dess. Jag vill helt enkelt ha "villa, vovve, volvo, barn" och jag vill ha det nu!

5.  Det här låter kanske lite äckligt, men jag gillar att klämma finnar på andra. Det finns något skönt med en finne som exploderar. (Gud, att jag skrev det där...)

6. Jag vill nog egentligen inte sitta vid ett kontor för resten av mitt liv utan mina drömyrken är egentligen make up artist och inredningsarkitekt. Anledningen till att jag inte utbildar mig till något av detta är för att jag vill tjäna bra när jag blir äldre, jag vill kunna ge mina barn det liv jag har aldrig fick, även om jag kan känna att jag är nöjd med mitt liv. Jag är rädd att jag aldrig skulle lyckas tjäna bra inom något av dessa yrken.

7. Jag är egentligen ganska så snål. Det finns ju en anledning till att jag nästan bara har en massa H&M kläder i min garderob, annan än att dom är snygga. Jag hittar massa fina märkeskläder, men jag vill inte bara inte betala så mycket för mina kläder, hur snyggt plagget än kan vara.

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Så sant så sant =)

Klämma finnar på andra.. Hihi! Det visste jag redan :D

DU är för söt!

2009-01-12 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0