Finally

Åh, idag är jag stolt över mig själv! Fast att det bara har varit jobbigt och tråkigt att packa ner alla saker så har jag lyckats fortsätta med det, och till och med varit så ambitiös att jag hällt ut de 3,5 säckar med kläder jag redan ansåg mig vara färdig med och sållat bort yttligare en säck med kläder, så nu står det två säckar och en stor resväska full med kläder i klädkammaren och väntar på att jag ska få en helt egen lägenhet. Och resultatet? Jag är färdig med allt! Det är bara lite småsaker som återstår, och det fixar jag på några minuter imorgon! Äntligen!

Jag har hållt på lite smått sedan i lördags med att packa ner saker, så det ska bli jätteksönt att släppa det och bara fokusera på mig själv, ta det lugnt och göra i ordning mig. Jag är i stort behov utav en makeover nu! Ni vill inte se mina naglar nu, helt sköra och äckliga, med några små partier av nagellack. Usch, jag skäms. Och mina ben är inte desto bättre, vinterpäls är det rätta uttrycket!

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa boken jag påbörjade igår kväll. En shopaholics bekännelser heter den, för den som är intresserad. Har inte kommit så långt i den än så kan inte avgöra om det är en bra eller dålig bok, men jag lovar att säga vad jag tycker sen när jag är färdig med den.


God natt och sov gott allihopa!




Sonja Aldén - du får inte. Otroligt skön låt att lyssna på nu under kvällen/natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0