Vårnyheter

Det är rent ut sagt farligt att åka in till stan nu! Alla butiker har fyllt på med vårnyheter, helt underbara saker måste jag poängtera, och som om inte det var nog så kör de flesta butiker slutspurten på rean nu! Det finns fortfarande riktigt snygga fynd att göra, så ut med er alla ihop, ni som har råd... Gör mig avundsjuk!

Usch usch, det spelar ingen roll att Emelie egentligen behöver hålla hårt i varenda öre hon äger för att kunna klara sig fram till det första studiebidraget kommer, hon måste shoppa. Emelie kan ju inte bara gå förbi alla godbitar som hänger på galgarna, det är helt omöjligt, man kan inte komma hem tomhänt. Idag blev det ett par ljusa slitna jeans, ett par söta ballerina och en liten partyväska med nitar.

Nu ska jag bestämt inte gå utanför dörren innan det är dags att packa in de mesta utav mina tillhörigheter i en bil för att sedan köra upp till mitt nya hem i Uppsala. Jag har inte råd att gå utanför dörren!



De här byxorna fick jag kämpa för, fick besöka 4 olika gina butiker i stan för att tillslut finna rätt storlek.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har funderat på dem med, hur är dem i storlekarna? :)

2009-01-15 @ 13:20:57
Postat av: Emelie

Dom är jättefina, skynda dig! På internet tog dem slut på en timma och i butikerna börjar storlekarna redan att gå åt, trots att dem fick in dem i förrgår. Jag fick ta 2 storlekar mindre än vad jag brukar ha på jeans, så med andra ord så är dom rätt så stora!

2009-01-15 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0