Shoppingbegäret trotsar allt

Det har vart en lång dag idag... Jag har hunnit med både det ena och det andra, men stan var nog det som tog det mesta utav dagen. Virrade ut och in genom massa butiker, samtidigt som näsan rann oavbrutet och min stora flerakilo-tunga väska vägrade samarbeta med mig. Snacka om att ta musten ur en shoppingsugen Emelie, jag trodde aldrig att jag skulle orka! Men jag som hade varit så sugen på att shoppa tidigare under dagen kunde ju inte bara ge upp och komma hem tomhänt, så jag trotsade de dåliga förutsättningarna och fick köpt mig en fin tunika från Zara, en jättemysig pläd från Chilli, (hör och häpna, båda på rea!) och sist men inte minst en rosa skön tröja från Monki. Lägger upp lite bilder på det nyinköpta senare ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0