Nytillskott i garderoben

Fick köpt mig en kjol och två tröjor idag, varav kjolen och ena tröjan bara kostade 98 kronor tillsammans. Tänkte ha lagt upp bilder på det, men jag fattade inte hur man kunde få bra bilder med kameran, antingen var det blixt eller så var det alldeles för gult och fult. Så det blev inga bilder idag, får väl se om jag kan försöka hitta någon inställning på kameran så att det kan bli någon bra bild. Någon som kanske vet hur man får snygga bilder om man tar kort på sig själv i spegeln?

Gina tricot har en helt sjuk rea just nu, alla plagg kostar 49 och 99 kronor..! Rörigt är det, så typiskt tjejer att bara slita i alla plagg, rean för killar brukar alltid se mer ordningsam ut, konstigt det där! Men det finns också mycket grejer så det är värt mödan att leta igenom sakerna. Hittade jättemycket saker som inte alls är speciellt gamla, t ex min väst med paljetter. Jag köpte den för 400 kronor för inte alls länge sedan, nu kostade den 99 kronor på rean! Sånt är bara så jäkla surt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0