Vända tillbaka dygnet?

Fasen det blir ett inlägg till... Jag är för pigg för att gå och lägga mig.

Förbaskat då, just nu vill jag ju bara vara trött!
Det är inte bra att ha ställt om dygnet totalt precis innan man ska börja plugga. Det är ju försent att vända om det nu, om jag ska upp tidigt imorgon så kommer jag bara vara trött hela dagen och sen kommer jag inte få tid till att sova igen timmarna jag missar och då kommer det resultera i att jag är trött hela helgen. Och det går inte för sig, för på lördag då gäller det, då ska jag upp jättetidigt för att flytta och sen kommer det gå åt massa energi till att få ordning på allt när jag väl kommer dit upp! Så vi behöver så mycket energi vi bara kan få!

Vi har planerat ta bilen från mig vid 7 ungefär på morgonen, så halv 7 ska jag i princip bära ut massa saker för att packa en bil full och innan dess borde jag ha gjort i ordning mig någorlunda. Jag vill ju inte skrämma Bina, tjejen jag ska hyra av, totalt! Så klockan kanske får ringa vid kvart i 6? Hemska tanke!

Aja, jag antar att det får bli som det blir, jag får helt enkelt försöka tvinga mig själv till att gå och lägga mig tidigt på söndag kväll, trots alla envisa nerver inför skoldagen som antagligen kommer infinna sig. En sömntablett kanske inte hade gjort sig helt fel?

Nä nu SKA jag sluta skriva och gå och lägga mig och läsa!

Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0