"Ledig" idag

Godmorgon godmorgon.

Hör och häpna, idag är jag ledig från skolan, så otroligt skönt för det har allt varit lite stressigt de senaste dagarna. Vi hade vår första inlämning igår på 6 sidor, dock var det ett grupparbete, men ändå, vi började i måndags. Har inga föreläsningar eller så idag i alla fall, och tur är väl det, fick i mig lite för mycket att dricka igår kväll.. Helt ledig får jag dock inte lov att vara idag, ska hem till en kille nu snart och så ska vi förbereda oss inför morgondagens lektion, vi hade oturen och blev såkallade diskussionsledare till imorgon, läskigt. Hur ska jag som alltid varit rädd för att redovisa klara detta tro?

Ska hem i helgen hade jag tänkt, man får ju passa på när det bara kostar 25 kr per resa! Sjukt billigt.. Vet inte om jag ska åka redan imorgon efter skolan och skippa festen som är på kvällen eller om jag ska vänta till att åka på lördag morgon.. Svårt val detdära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0