Första dagen som student

Godmorgon måndag.

Usch vad dåligt jag sov hela natten, vaknade hela tiden i princip och kollade på klockan.. Nu sitter jag här och försöker få i mig lite gröt, men jag mår mest illa så det blir inte så mycket utav det.

Idag välkomnar vi mitt nya liv, skola och förhoppningsvis ett roligt studentliv.. Hoppas vi får tillbaka ett trevligt välkomnande, så blir det lite lättare alltihop.

Jag är inte så värst nervös nu när allt ändå kommer förbi... Jag borde kanske vara det, men det kommer väl så fort jag satt mig på cykeln kan jag tänka mig.

Nu ska jag se till att göra mig i ordning, ette fasen vad jag ska ta på mig men hittar säkert något. Ha det så bra allihop, och lycka till allihop som också börjar plugga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0