Alkoholen tar ut sin rätt

Hej hopp!

Igår kväll var en riktigt lyckad kväll, jag hade jätteroligt och låg på en sån där lagom nivå hela kvällen! De två sista timmarna kunde nivån till och med hållas uppe med bara vatten, så det var billigt och bra. :) Eller ja, man kanske ska tacka allt annat jag drack lite för snabbt tidigare under kvällen och en snus för det?..

Idag mår jag dock inte lika bra som jag gjorde igår.. Men va fasen, den här gången var det värt det. O det blir faktiskt bättre och bättre för varje timma som går, för varje smörgås jag äter och glas vatten jag dricker.. Så jag ska inte klaga. :)

Jag har turen att inte börja förrens fyra idag.. Så nu ska jag ta och göra i ordning mig och sen försöka plugga lite grann innan jag drar vidare ut bland allmänheten.

Ni får ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0