Brända kläder

Idag är jag så rolig att jag tvättar för första gången :)

Allt verkade gå bra och jag var stolt, ända fram till att jag drog ur kläderna ur torktumlaren.. Jag råkade nog ha kläderna lite för länge där i tumlaren, för det luktade nästan bränt om kläderna när jag tog ut dem, inte lika gott som när det kom ut ur tvättmaskinerna med andra ord, hehe bra där Emelie!
Jag som tyckte att jag hade ett väldigt gott tvättmedel och sköljmedel, och så ska jag förstöra det genom att ha inne kläderna för länge.. Dumma mig, det är bara jag som kan göra en sådan sak!

Men jag antar att man lär sig av sina misstag, nästa gång kommer jag förhoppningsvis veta lite bättre..

Ska bara slänge i mig lite nudlar, sen blir det en liten snabbstädning för idag kommer Tobias, världens härligaste mest omtänksamma kille, lilla Tobias, och hälsar på i min lilla lägehet. Och självklart måste vi ge honom en städad version av lägenheten, så det är bara att sätta igång.

 Ska bli riktigt roligt att ha honom här! Matlaging, skvaller och lite godis står högst på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0