100ade inlägget

Missade ju som många vet Let's dance i fredags, så nu vi börjar istället denna dag med att sitta bänkad framför Let's dance reprisenIdag tackar vi gudarna för att repriser finns alltså, förgyller en annars tråkig söndagsförmiddag väldigt bra.. Sen ska vi nog vara så roliga att vi ska tillbringa största delen utav dagen med att ha näsan i skolböckerna, men det är behöveligt om man säger så, så jag kommer inte undan. Målet idag är att jag ska försöka förstå mig på innehållet i boken, som tyvärr inte är till min fördel då det är på engelska. Men engelska ska man väl kunna ganska bra vid det här laget, så om det så ska ta 10 år så ska vi förstå allt..

Nu var detta ännu ett inlägg, och vips så har jag skrivit 100 inlägg totalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0