Oboyabstinens

Jag har haft en sån där jobbig abstinens utav oboy de senaste dagarna, och det är lite konstigt för jag har aldrig riktigt varit ett sådant stort fan av det, visst jag har tyckt det varit gott med oboy, men aldrig varit beroende av det under någon period som många andra vart.. Men nu har det har inte funnits något annat hemma än vatten eller mjölk de senaste dagarna, o inget av det är kul i sig så jag har gått och längtat efter ett glas kall oboy.. Så idag slog jag tag i saken och fick köpt med mig ett paket oboy hem, farligt faligt men alltför gott för att motstå. Så nu sitter jag här med lite godis och ett glas oboy. Det är till och med det andra glaset oboy jag är inne på.. Hihi. Hur var det nu Emelie, leva nyttigt eller i alla fall äta riktig mat?

Försöker hitta motivationen till att sätta igång och plugga, men det är alltför svårt! Usch o fy, jag vill inte! Jag borde tagit uppehåll längre tid än såhär, just nu känns det som om jag aldrig kommer tycka det är kul att plugga!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0