Först nu börjar det gå upp för mig

Ni har läst det flera gånger, ni tycker väl till och med att det börjar bli lite tjatigt, men det är först nu det börjar gå upp för mig på riktigt att jag ska flytta imorgon! Med allt vad det innebär, så är det nervöst! Jag är främst nervös inför skolan som börjar på måndag, tänk er att komma dit helt själv och inte känna en enda människa, läskigt! Men det ska vi klara...

Ska ta vara på att jag hittade kameran ordentligt imorgon! Har tänkt dokumentera lite från resan, så att ni får se lite bilder ifrån alltihop och inte bara läsa om allt! Så kolla in min blogg imorgon, då hoppas jag det har hänt lite.

Nu ska jag hoppa i sängen och hoppas på att en bok kan trötta ner mig lite. Klockan ringer vid 6 imorgon så jag hoppas få mig lite sömn innan dess.

Sov gott och dröm sött allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0