Inte min dag

Nu är jag hemma efter en helt kaotisk dag.. Det här var verkligen inte min dag. Har inte känt mig så ensam och så förvirrad på väldigt länge..

Usch jag säger bara, gå aldrig ut och cykla när det snöar ute, inte om du ska vistas bland folk senare och du bär mascara. Dömt att misslyckas, vilket jag tänkte först, men alla andra cyklade ju, så varför inte jag? Jag skulle gått på min magkänsla, för jag såg ut som en panda resten utav dagen sen.. Inte vidare kul när man vill göra ett bra intryck bland folk.. Jag vägrar cykla om det ska snöa och regna, det får kosta vad det kosta vill att ta bussen, jag tänker inte göra om samma misstag igen. Punkt slut.

Vad trodde jag egentligen, att det skulle bli lätt? Det har helt klart vart lite för mycket idag. Jag har valt helt fel personer att börja prata med, o samma sak när det gäller nollningsgrupp, helt fel. Jag hoppas kunna byta grupp på något sätt.. Annars är 350 kronor slängda i sjön.

Alla andra skulle ut och dricka öl på smålands nation ikväll, men inte jag, inte idag.
 
Jag kanske kan skratta åt allt som har hänt idag om några år, men inte idag.. Idag vill jag krypa ihop i Robins famn och bara gråta, få honom att göra allt bra, men det kan jag inte. Helvete!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig blogg du skaffat! Var är det du ska läsa i Uppsala? Synd att du inte känner dig riktigt hemma, hoppas de löser sig :) kram

2009-01-19 @ 23:39:28
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack, måste säga detsamma. :) Läser företagsekonomi A, får se hur det går, känns inte så bra just nu när all kurslitteratur är på engelska.. :P Vad gör du nu för tiden? :) Det löser sig nog när man kommit in i allt, det känns faktiskt bättre för varje dag som går att ha flyttat, kursen känns väl inte alltid som ett helt rätt val. Men vi får se, kanske kan byta till något annat, eller så hoppas jag att den blir roligare! ;)

2009-01-22 @ 12:34:23
Postat av: Emelie

Okeej, trevligt! :) I höstas läste jag matte b och företagsekonomi b faktiskt, dock på svenska! Engelska är inte riktigt min grej men hade varit grymt kul grej.. Nu tänkte jag jobba lite och till hösten ska jag nog läsa vidare. Va bra då! Beundrar dig som åkt i väg så, tror man stärks väldigt mycket som person faktiskt :) och man får säkert en del minnen. Hoppas det blir roligare i alla fall! :)

2009-01-25 @ 23:16:08
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0