Work today

Usch, min mamma förstörde just precis min skönhetssömn. Fast min möbil var död lyckades hon nå mig hemma hos Robin. Damn it, jag som trodde att det var ett säkert kort att bara stänga av mobilen. Jag hade kunnat sova minst två timmar till.


Ibland är det inte bra att vara dotter till chefens sambo, blev precis inringd till att jobba idag. Kan inte med att svara att jag inte kan, fast jag inte har någon lust överhuvudtaget. Man måste ju ställa upp för familjen... Även om det betyder att jag måste gå helt osminkad och visa upp mig för ett helt proppfullt göteborg.

Aja jag blir några hundringar rikare, så man får väl välja att se det så. Vem kan vara i större behov utav dem än jag, nu när jag ska bli fattig student o allt?

Sov för mig gott folk!


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Fattig student=mindre shopping :D

Hur ska du klara dig, Emelie? =)

2009-01-08 @ 22:30:41
Postat av: Emelie

Du, jag är vettskrämd inför detta faktum! Jag har ingen aning hur jag ska klara mig, men jag har samlat på mig lite extra kläder det här halvåret, bara för att förbereda mig på den här shoppingsvälten som kommer! Vi får väl se hur det går, det kanske blir nudlar för hela slanten, kanske prioriterar kläderna istället ;) Jag älskar ju att shoppa!

2009-01-08 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0