Bloggtorka

Okej nu tänker jag ta mig kragen.

Jag har inte gått och dött. Jag har bara inte vetat vad jag ska skriva.. Så roligt är det väl ändå inte att läsa om när jag pluggar? Skulle inte tro det, än mindre är det kul att skriva om det..

Vilket fall som helst är det i princip det jag pysslat med. Var hemma i helgen också på en liten snabbvisit och kände mig riktigt produktiv. Fick ägnat den mesta tiden åt nära och kära. Riktigt riktigt trevligt. ♥ Jag är 700 kronor fattigare, men vad gör egentligen det? Dom pengarna hade annars hamnat på kläder, o vad är inte värt mest egentligen?

Nä nu hoppas vi på en liten bättring från min sida.


Lite bilder från utgången helgen bjöd på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0