Dagen i ära

Sitter här och äter lite kiwi mellan raderna. Bytt ut mitt kvällsgodis för en gångs skull, mot ett litet nyttigare alternativ. Förstår inte varför jag inte ätit mer kiwi än jag gjort under mina år, det är ju skitgott! Det finns inget som kan få det att vattnas i munnen så gott som en kiwi kan..

Dagen i ära har varit väldigt slapp. Trots att jag haft hur mycket tid som helst har jag inte tagit tag i något.. Inte ens sovit.

Jag som behöver skriva ihop ett cv, söka jobb och söka lägenhet.. När ska jag göra det hade jag tänkt, samma dag som det behöver tentapluggas?

Konstigt nog är det precis så det är, det är de sista dagarna innan tentan jag tänker på allt! När jag är pressad till en sak är det som att min hjärna passar på att påminna mig om allting annat också. Sätta lite press på stackars lilla Emelie, göra henne ännu mer stressad än vad hon redan är i det tillfället. Men en viss mängd stress sägs ju vara bra, och jag kanske gör bättre ifrån mig på tentan än jag annars skulle gjort.. Vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0