Sverige vad är det med er?



Malena Ernman vann alltså melodifestivalen, och ska representera sverige i Eurovision song contest..

Det är katastrof. Om ni vill höra min mening. Jag tillhör minoriteten av sveriges befolkning i detta, och det är sjukt! En operasång och en gnällig, tjatig och äcklig snälla snälla, i topp. Katastrof Sverige! Jag tycker bara det blir pinsamt att skicka en sån här låt till eurovision.. Men pinsammare hade det kunnat vara om Caroline Af Ugglas hade vunnit. Puh, den ena värre än den andra.

Men ack vilket spännande slut, Robin fick sig ett och ett annat slag alltså! Det var några minuter av ren förskräckelse..

Jag hoppas jag har fel i detta och att hon åtminstone kan hamna bland topp tio i eurovision.. Då tar jag tillbaka allt.

Annars, piss och helvete!

Kommentarer
Postat av: Robin

Bästa låten vann!

2009-03-14 @ 23:46:59
URL: http://peaarl.blogg.se/
Postat av: Tobbe

EMD!

2009-03-15 @ 10:50:16
Postat av: Majjan

Jäääävla skit låt, VAD HÄNDER?!

2009-03-15 @ 14:42:06
Postat av: Emelie

Jaaa jag säger om Tobbe! EMD for fuck sake. Vad hände? Coolare killar får man nog leta länge efter. Till den låten går det inte att sitta stilla. Men sverige vill se opera i eurovision?

2009-03-15 @ 17:21:21
URL: http://peaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0