Fredag!

Äntligen fredag!

Även om jag varit "ledig" någon dag redan så är det ändå något alldeles extra med fredagar!

Idag kan jag kolla på tv, på min skogs-tv. Jag har 1an, 2an och 4an. Ända dagarna då det går något relativt bra är på fredag och lördag kväll, så det ska checkas in idag. Det är också okej att äta massa godis. Godis är gott. Jag äter iofs godis varenda eviga dag annars också, men ändå.. Jag behöver inte ha lika stor ångest över det på fredagar. O det är väl alltid skönt att slippa.

Innan jag ska börja gotta mig så ska jag avverka två timmar i skolan. Så nu blir det att göra ordning sig så att man för en gångs skull kanske kan slippa stressa det sista.

Ha en alldeles underbar fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0