Fredag!

DET ÄR FREDAG, OCH JAG BEHÖVER INTE PLUGGA! Kan det bli så mycket bättre?

Provet tror jag gick bajs. Känns hemskt. Jag VILL INTE plugga ännu en gång på samma sak. Jag vill inte.. Men får väl skylla mig själv. Aja än är fallet inte dömt. Jag håller alla tummar jag har, så hårt jag bara kan!

Har varit fruktansvärt trött idag, så har varken hittat motivation eller inspiration till att skriva här. Men jag klandrar inte mig själv, det är inte varje dag jag är uppe halv 7.. Var vilket fall som helst klar med provet vid 10 och sen har dagen spenderast med att tvätta. Det var inte nådigt lite tvätt, två stooora blå ikeapåsar, riktigt illa. Intressant va?

Aja vilket fall som helst fick jag ett otroligt shopping sug efter att tvätten var färdig, vilket jag inte kunde undvika. Utan jag var tvungen att göra något åt, så jag slog tag i saken och tog mig in till stan..

Vad jag hitta får ni se snart.. Är lite osäker på det jag köpt, känner att jag behöver lite åsikter från andra!

Nu: Städa, och kanske lite dans och sång på det!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Woh den headern har ju min fru gjort! Va snyggt det blev!! :)

2009-03-14 @ 17:09:08
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0