Hemma och trött

Så nu är man hemma i göteborg igen, det var inte alltför länge sedan sist, men det känns skönt! 1 kr fick jag betala för min biljett idag, så absolut värt lite resande för det priset! Har uppgifter jag lika gärna kan göra här som i Uppsala, så tänkte att det kunde vara trevligt med lite sällskap, inte alltid behöva mötas av en tom lägenhet det första man gör om morgonorna. Även om det finns dagar då jag även tackar gud för det!

Jag blir alltid lika glad av att komma från det ena stället till det andra, jag tror stenhårt på att omväxling förnöjer.. Alltid lika roligt att bli påmind om alla småsaker som skiljer städerna åt, såsom en sådan liten skitgrej som att göteborg har blå bussar och uppsala gröna och gula. Jag blir överlycklig varje gång jag vant mig vid det ena, för att sedan mötas av det andra! Mobbad, I know.. Men det är så kul!

Har haft två timmar på mig att installera mig och gosa med katterna nu.. O mer än så orkar jag inte för stunden, I need some sleep! Så nu blir det till att krypa ner brevid katterna och försöka ta igen åtminstone lite av sömnen som gick förlorad inatt..

Sen får vi se vad som händer, slappa eller plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0