Sistaminuten plugg är det enda

Som jag har pluggat idag.. Eller inte. Men jag har försökt, och jag har faktiskt kommit en bit på vägen. Tanken var att uppgiften skulle vara klar ikväll, jag var helt inställd på det. Jag trodde deadlinen var imorgon vid 12 på förmiddagen så jag var tvungen att få den gjord ikväll. Men, så får jag höra att det inte är förrens på tisdag vid 12 den ska in, jag hade tagit fel på dag..

Åh hallå, då kan man ju inte fokusera? Det är sista minuten plugg som funkar för mig, det är då jag får saker gjorda.

Jag vet, mycket dålig vana, man dras med ångesten över att man inte pluggat onödigt länge. Men jag vet inte, jag får det inte gjort tidigare. Det finns för mycket som distraherar.

Nu ska jag försöka göra iordning mig lite, sen ska jag ner o möta Robin på allum. Jag tror att vi ska inhandla något gott för kvällen, aldrig att vi klarar oss annars..Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0