Ben & Jerry's

Jag tror det har blivit lite för mycket Ben & Jerry's glass på sistone, både för min hälsa o plånbok.

Jag sa till Robin förut att jag ville testa alla smaker.. Men om man tänker efter, lite väl dyrt och onyttigt kanske? Hur många smaker kan det finnas, 10? 10 trodde jag, men så kolla jag upp det, hela 13 olika smaker finns i kyldisken nu - o det kommer ständigt fler. Minst 650 kronor på glass, något jag aldrig riktigt brytt mig om förut? Kan man lägga ut så mycket pengar på det. Låter hemskt med en sådan klumpsumma. Men 50 kr i veckan? O jag klagar på att det är dyrt att åka buss..

Men något vi glömmer, glassen är ju vääldigt god. Frågan är bara hur god om man ser det i pengar..

Fattig student?





Kommentarer
Postat av: Sanna

Ben&Jerry glass är det godaste som finns, tur att den är billigare i USA ;) redan igårkväll åkte jag och peter och handlade 2 paket vid 12 på kvällen!!!

2009-03-10 @ 17:52:09
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0