Today it's friday!

Godmorgon fredag!

Dagen och kvällen igår var helt underbar. Jag älskar att umgås med Robin..! Filmen var bra, men inte riktigt så bra som jag hade förväntat mig. Men klart sevärd, de tre timmarna kändes som färre än så om man säger så! Mångra bra budskap, vilket fått en att tänka efter lite..

Det bästa med hela kvällen var att för första gången på väldigt länge efter att jag och Robin varit på bio så behövde inte Robin åka tillbaka till lumpen direkt efter.. Gud vad jag har hatat det. Utan han kunde hänga med mig hem och sova med mig, så himla underbart! Jag älskar att sova med Robin, så himla mysigt.

Planerna för dagen är inte så många, jag ska nog försöka satsa på att få klar min individuella uppgift så att jag kan förbli ledig i helgen från allt vad plugg heter. Det hade varit rätt skönt..! Jag har ju trots allt en hel dag på mig att sitta med den, så jag tycker att jag borde lyckas med det.

Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0