Ofrivilligt sjungande

Baby goodbye, baby farewell. I don't wanna lie that we can't stay togehter, my friend. This is the end, the picture is drawn. And you're not even on becuase you're.. ... Gone, gooone, gooooone!

I'm still standing for hope and glory... nanana

It's my life, and I do what I feel right... And.. It's my liiiiifee and I do what I feeel riiight


Trots att ingen av meoldifestivallåtarna är direkt bra har dem en tendens att sätta sig på hjärnan.. Det går inte att undvika gå runt o sjunga på dem, vart jag än är dyker de upp och jag är tvungen att ge det ett försök med en ton.. Jag blir galen på mig själv. O det enda man kan är refrängen, om ens det, snarare en mening kanske. Men det är illa nog, och som om inte det räckte låter det förjävligt..

Om ni hör mig gå runt o sjunga någon gång, dräm till mig. Det kanske hjälper. O då har vi besparat både mig själv, men framför allt andra från rent plågeri.

Och med det sagt - hopp i sängen.


Melodifestivalen mer eller mindre skadar en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0