Utvilad

Det blev aldrig något sovande igår under dagen, kände mig tvungen att plugga.. Så till följd av det stupade jag i säng redan vid 10 igår.. Det kanske inte låter vidare tidigt egentligen, men är man van att lägga sig 2-3 så är det en liten skillnad. Det var länge sedan jag sov så djupt, vaknde ingenting under natten o steg först upp strax efter 10!..

Nu känner jag mig relativt utvilad, ska se till att göra i ordning mig snart o sen har jag planer på att sticka in till stan en stund. Ska möta Robin vid tre, o så ska väl vi äta något gott och sen gå på bio. Benjamin Buttons otroliga liv blir det. :) Man är ju tvungen att ge den en chans, den kanske faktiskt är så bra som många säger. Vi får hoppas det, annars blir det 3 jobbiga timmar. Men nä, inte så länge jag skulle ha Robin..

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

Poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0