Var försvann våren?

Det förfärliga väder som råder ute får en bara på så dåligt humör. Jag som gått runt och varit glad som en liten solstråle hur länge som helst nu, varför kunde det inte bara få förbli så?.. Det är ju tammefan slutet av mars, då är det väl inte för mycket begärt att våren ska ha kommit för att stanna? Nä det ska snöa i slutet på mars. Suger inte det då eller?

Jädrans vad positiv jag är då.

Men brukar det alltid vara såhär, att man tror att våren är kommen för att sedan några dagar senare snöa bort? Jag vet inte hur många gånger jag hoppat av glädje detta år för att jag trott att våren vart här för att sedan bli besviken då det börjat snöa.. Jag kan inte komma ihåg att det varit så tidigare år. Men man kanske blir lite mer medveten om vädret ju högre upp i åldrarna man kommer?

Jaja, vi står ut lite till. Ytterst lite till.. Vi har inte så mycket till val.

Syster yster ute i det vackra vädret.. Det var bara det gröna gräset som saknades..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lugnt :) Det är i alla fall en väg snabbare än universitetet samtidigt som manfår praktik och nästan är garanterad jobb.. Lycka till! :) Kram

2009-03-25 @ 08:34:39
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0